Společnost TART, s.r.o.

Centrála TARTSpolečnost TART je předním českým výrobcem a dodavatelem obalových materiálů a balicích strojů pro Českou republiku a země střední Evropy.

TART, s.r.o. byla založena v roce 1991 a po rychlé expanzi se vypracovala mezi vedoucí společnosti v oboru balicích strojů a obalových materiálů. Díky neustálým investicím do výrobních technoloogií a široké síti obchodních partnerů jsme schopni nabídnout jednotlivým zákazníkům komplexní řešení jejich potřeb v oblasti balení.

Díky bohatým zkušenostem jsou specialisté společnosti TART schopni dle požadavků zákazníka  vypracovat návrh nejvhodnějšího způsobu balení, dodávek obalových prostředků i komplexní balicí servis.

Vývoj společnosti TART

  • 1991 - založení společnosti TART
  • 1993 - zahájení výroby balicích pásek s potiskem
  • 1997 - zahájení vlastní výroby polyetylenu
  • 1999 - spojení s americkou nadnárodní společností Sealed Air Corporation,
  • 1999 - zahájení výroby bublinkové fólie,
  • 2001 - založení dceřinné společnosti TARTEX na Slovensku,
  • 2001 - export do Rakouska, Maďarska, Polska,
  • 2003 - zisk licence a vlastní výroba antikorozních materiálů Cortec
  • 2005 - akvizice společnosti ABEST v Polsku
  • 2006 - založení dceřinné společnosti AUTOPACK v Rumunsku
  • 2007 - roční obrat firmy překročil 1 miliardu Kč
  • 2008 - zahájena výroba kompostovatelné fólie ENVIRA
  • 2010 - založení dceřinné společnosti v Turecku
  • 2011 - do portfólia firmy začleněna výroba expandovaného polystyrenu
  • 2012 - do holdingu byl začleněn výrobce kartonáže společnost PIERO
  • 2013 - vznik samostatné divize exportního balení
  • 2014 - otevřena nová logistická centra v Pardubicích a v Brně
  • 2015 - zahájena výroba dřevěných obalů
  • 2015 - společnosti TARTEX (SK) a Abest (PL) byly přejmenovány na TART
  • 2016 - vznik samostatné divize služeb Balení2

 

Zákaznický servis

Jako zákaznicky orientovaná firma věnujeme velkou pozornost činnosti všech našich pracovišť zákaznického servisu. Soustřeďujeme se především na rychlost a efektivnost komunikace všemi dostupnými prostředky v kombinaci s využitím rozsáhlé distribuční sítě. Tímto způsobem dosahujeme ideální kombinace jednotného zpracování zakázek s individuálním přístupem k potřebám jednotlivých zákazníků.